pátek 15. ledna 2016


Objednávka kosmetiky Hristina včera večer odeslána a dnes už mi přišel e-mail o jejím odeslání :-) Nemůžu se dočkat. Znáte tuto kosmetiku?

Já ji poprvé měla možnost otestovat zhruba před rokem, kdy jsem na ni narazila v jednom dětském e-shopu. Zrovna jsem hledala nějaké mýdlo nebo gel pro naši cácorku a když jsem zjistila, že produkty této značky jsou 100% přírodní, byl "košík" naplněn.

Tentokrát opět něco pro dcerku, dále šampon proti vypadávání vlasů pro muže, pro mamku k nadcházejícím narozeninám dárkovou kazetu a sprchový gel pro mou maličkost. Opravdu jsem nadšená tím, že když se podíváte na složení výrobků, nenajdete nic, pod čím byste si představili neurčitý chemický koktejl. A co víc, složení naleznete i v českém jazyce! Což opravdu oceňuji a nevídá se to často.

Posuďte sami, například dětský balzám po koupání, který objednávám:
voda, mandloň hořká olej, sezamový olej, avokádový olej, bambucké máslo, skvalen, alantoin, pantenol, měsíček lékařský extrakt z květů, heřmánek pravý extrakt z květů, včelí vosk.

Produkty značky Hristina naleznete buď na jejich webových stránkách, případně jak jsem zjistila, i v mnohých lékárnách. Společnost funguje na trhu více než 15 let a je bulharská. Kosmetika není testována na zvířatech.

Žádné komentáře:

Okomentovat