čtvrtek 21. ledna 2016

Ekologická drogerie
 
Někdy se mi stane, že získám senzační informace o nějakém výrobku nebo potravině pro mě zatím neozkoušeném a hned ho musím mít. Nejinak tomu je i teď.
Ráda bych svou domácnost vedla tak nějak „ekologičtěji“. Po srovnání dostupných údajů jednotlivých produktů, přečtení recenzí a doporučení jsem se rozhodla otestovat výrobky FROSCH od německé společnosti Werner & Mertz, fungující na trhu již 30 let. Již od počátku se zaměřují na výrobu ekologických produktů nadprůměrně dobře odbouratelných v přírodě. Tyto produkty neobsahují škodlivé chemické složky jako fosfor, borat, formaldehyd, halogenorganické sloučeniny ani PVC. Konzervační prostředky jsou využity jen v minimální míře, to stejné platí o parfemaci. Součástí loga značky je zelená žabička – ta vyjadřuje respekt k životu zvířat svým zodpovědným zacházením.
V řadě svých produktů je součástí složení například ocet, citron nebo soda. Pokud jste sami některý z těchto pomocníků v domácnosti vyzkoušeli, jistě jste čisticí sílu zaznamenali. Já sama ocet při úklidu využívám a například na odstranění vodního kamene je perfektní.  
Během několika málo dnů budu moci vyzkoušet Frosch prací prostředek na barevné prádlo, hypoalergenní aviváž a přípravek na nádobí. Od značky Claro jsem objednala eco tablety do myčky, na které jsem také zvědavá. Už teď se moc těším, až se budu moci podělit o svou zkušenost.


Žádné komentáře:

Okomentovat