neděle 20. března 2016

Festival Evolution 2016

 
Páteční návštěva Festival Evolution předčila moje očekávání. Byla více než povedená. Na tomto veletrhu jsem byla naposledy asi před třemi lety, a ač jsem byla moc spokojená, za tu dobu se změnil v mnoha věcech k lepšímu. Zejména co se týče rozmanitosti sortimentu. Nakoupily jsme si se sestrou od olivových olejů, přes bio obiloviny, mouky, sušenky, eko prací prostředky, bambucká másla a další. Kéž by měl člověk neomezený rozpočet :-D


Na místo jsme dorazily po desáté hodině, tedy hned první den po otevření bran veletrhu. Pokud máte dítko, tak se vůbec nebojte, že by se tam nudilo. Naše nechtělo odejít J Po čase naše cácorka pochopila, že v části s potravinami jsou skoro u každého stánku ochutnávky a pravidelně se jich dožadovala.

Sortiment v potravinách je opravdu široký. Od těch běžných přes vybrané speciality, na které třeba ani v obchodech se zdravou výživou běžně nenarazíte. Během nakupování a procházení se uličkami se můžete občerstvit třeba čerstvým pečivem, obloženými bagetkami, palačinkami nebo slanými koláči. K dispozici je i káva, horká čokoláda nebo čerstvé džusy.

V kosmetice jsem asi nenašla úplně všechno, co jsem chtěla. Chyběly mi tam potřeby pro každodenní použití, jako přírodní zubní pasty, mýdla, sprchové gely, šampony… V tomto byl výběr omezený. Co se týče ekologické drogerie, narazila jsem asi na tři stánky, ale s poměrně širokou škálou výrobků a navíc za dobré ceny.

Komu je blízká esoterika, v samostatné části pro ni určené si přijde jistě na své. Kartářky vykládající karty přímo na místě, potřeby pro magii, spousta literatury a další.

Pokud jste Festival Evolution navštívili také, podělte se o své zkušenosti J Já se už teď moc těším na příští ročník.
 

2 komentáře: