úterý 15. března 2016

Domácí pečení


Mé přání bylo vyslyšeno. Domácí pekárna je doma a tímto děkuji mému muži za skvělý dárek.
 
Je to asi měsíc, co jsem měla na dva týdny pekárnu půjčenou od mojí sestry. A hned po prvním pečení jsem věděla, že ji chci taky. Jednak sami moc dobře víte, co do chleba opravdu dáte, a jednak ten fakt samotný, že tam můžete dát cokoliv chcete. Já sama jsem zatím neexperimentovala a držela se pro začátek jen předepsaných receptů, ale to se teď změní. Přijde mi, že je nekonečně mnoho variant pečiva, které se dá upéct. Na trhu máme spoustu druhů mouk, ať už celozrnných či bílých, můžeme kombinovat pšeničnou, špaldovou, žitnou, pohankovou a další. Přidávat ořechy, sezamová, slunečnicová nebo třeba dýňová semínka, vločky, mák, kmín, brusinky, bylinky…. Je toho mnoho. Také bych ráda upustila od klasického droždí a založila si svůj žitný kvásek. K němu by měla postačit jen kvalitní žitná mouka a voda. Pokud se povede, přihodím postup.

Ať už se pustíte do pečení jakéhokoliv pečiva, v domácí pekárně nebo klasické troubě, přeji Vám, ať se dílo povede J
 

Žádné komentáře:

Okomentovat